úterý 27. května 2014

Memorial Day (konec prodlouženýho víkendu)

Ahoj.

Čekala jsem, že se v sobotu pořádně vyspim na neděli.
Jenže jsem v sobotu měla tolik energiťáků, že jsem usnula až někdy po 1 ráno.
Ráno mi zazvonil budík a kvůli tomu, jak jsem nachcípaná nebo alergická nebo co to toto mi zaprvý bylo příšerně a zadruhý jsem se ale musela dokopat do lékárny.

Naběhla jsem tam pro prášky proti alergii, co mi napsal Miguel, ať si vezmu.

Volala jsem s mamkou a řešily jsme, jaký mi pošle boty.. Nedokážu pořád pochopit, kdo sem může jezdit nakupovat.. o.O A. přijel už v 10, tak jsem si akorát zabalila pár věcí a vyrazili jsme. Kupodivu nebyly nikde žádný zácpy, takže jsme tam byli hodně rychle. Přivítala jsem se s prarodičema, šla si hodit věci do ložnice a vrátila se dolů za nima.
Seděli jsme venku. Pařák jako blázen. Když jsem si uvědomila, že se nikomu nikam nechce, šla jsem si vzít tašku a šla se projít k oceánu.
Během 15 minut jsem byla na pláži a čučela na Atlantik. Divila jsem se, že tam neni moc lidí.

Breezy je privátní, takže žádný turisti atd.  Jediná nevýhoda je, že tam neni kam se schovat a ještě jsem si zapomněla něco, na co si dřepnout. Každopádně jsem tam byla přes dvě hodinky.

Udělala jsem pár fotek, dala jsem skype s Luckou, napsala Miguelovi, dala jsem si v klídku cigárko. Psal mi A., že šli do baru na pláži na opačný straně Breezy, že se mám přidat, že tam budou cca do 3. Vracela jsem se k prarodičům. Seděli na terase spolu s dětma a Michelle ( manželka A. staršího bráchy Toma) a jejich malou Sammi. Takže porběhla rychlá seznamovačka, šla jsem si dotankovat zásoby vody do lahve a šla k zátoce na pláž najít A. a Toma. No to víš , že jsme je nenašla. Tak jsem psala Áčkovi, kterej mi hned napsal, že to tam je otevřený tak na půl, a že nemaj žádnej výběr a že půjdou za pár minut do baru k oceánu.
Tak jsem se zase otočila a šla zpět do domu.
Seznámila jsem se tam s Tomem, vynadal Andymu, že si ze mě dělá akorát srandu.. :D sbalili jsme věci, děti, sebe a vyrazili jsme všichni (až na babču) do Sugar Bowl,což je oblíbenej plážovej bar. Na cestu jsme si otevřeli pivka a hned bylo veselejš.. :D Ono na tom sluníčku teda nic moc..

U baru je dětský hřiště, tak jsme tam odložili děti a sedli si u baru.
Proběhly seznamovačky s rodinnejma známejma, kamarádama. Od každyýho jsem dostala pivo, takže jsem byla za cvhilku pěkně ko. Popravdě si to moc nepamatuju.
Hlavně si nepamatuju cestu zpět na večeři.. Ani tu večeři. Vim, že jsme jedli stejky.. Toť vše. Michelle, Tom a Sammi šli domu. Andy se mě ptal, jestli půjdeme ještě do Sugar Bowlu. Proč ne.. Bavila jsem se tam s tolika lidma, že si nedokážu vybavit jejich jména.
S jednou madam ( pani kolem 70 :D ) jsem se tam bavila nejvíc :D Můžu říct, že všichni byli fakt skvělý.. Byla sranda a já si to hrozně užila. Musela jsem teda chvílema poslouchat pořád dokola God bless you.
Kvůli tomu, že se starám o děti a tak.. Byla jsem pod výslechem, jestli už jsem se tam s někym seznámila.. No dobrý, přežila jsem to..
S A. jsme tam pořád do sebe rejpali a dělali si ze sebe srandu. Bylo to hrozně fajn.
Nevim kolik bylo, ale Andy řekl, že jde domu, ať klidně zůstanu.
No sama bych se domu asi nedostala, tak jsme šli spolu. Silnice nám byla malá, udělali jsme pár kliček. Anyway. Řekla jsem mu, že kouřim a zapálila si před nim. Odpověď byla taková, že mi řekl, že pro mě nejsou žádný pravidla, že jsem dospělá ženská a že sama musim vědět co jo a co ne. OK.
Doma jsme vybrakovali ledničku a šli spát. Probudila jsem se ve 4 ráno, běžela si pro pití do kuchyně. Jukla na sebe do zrcadla. Což jsem dělat neměla. Ono na pláži dost foukalo a chvílema mi byla zima, tak mi to nepřišlo.. Kažodpádně - jsem spálená. Loupe se mi obličej, Záda mám spálený fest, dekolt je lepší, ne že by to nebolelo..
Pak už jsme toho moc nenaspala, spíš jsem se pořád převalovala.
Hlavně se mi teda pak moc nechtělo z toho pokoje a vidět všechny. Taky pořád nejsem ok s tou alergii nebo co to mam..
Každopádně jsem vylezla až někdy v půl 10, ale byla jsem tam jako první, pak se tam odplazil i A., kterej se okamžitě přesunul na gauč a šel spát. Pak dorazil zbytek.. A. vstal a já se ho hned ptala, jak to funguje s mym pojištěním. Protože už to nemůžu snýst. Prášky na alergii nepomáhaj a nechci tady nic přechodit.. Poslal mejla Susan, aby zjistil situaci. Bylo mi zle, usnula jsem taky na gauči.
Občas jsem něco zaslechla. Vim, že odcházeli k zátoce, ale nebyla jsem schopná otevřít oči.

Probrala jsem se až někdy ve 4. Přejetá.
Pomohla jsme babče vykoupat malýho. Pak dorazil A. s malou, tak jsem vykoupala ještě jí. Dali jsme si véču, spakovali věci a jeli domů. Všichni se vraceli z prodlouženýho víkendu, takže si asi dokážete představit tu traffic všude.
Probrali jsme cestu domů z baru, tak jsme se zasmáli, a řešili jsme toho doktora, protože nám Susan poslala pár adres, kam byh mohla zajít. Jedna je teda úplně mimo, ale au pair tam prej nemusej vůbec nic platit. Tak jsem Andymu řekla, že pojedu tam. Zaklepal si na čelo a řekl mi, že to nepřipadá v úvahu. Tak mu říkám, že je to zadarmo. Kouknul na mě a zakroutil hlavou, že jestli čekám, že si to budu platit sama, tak že jsem upadla, že mi to zaplatí všechno on.. Je prostě zlatej.. :)
Doma jsem dala sprchu a šla jsem spát. usnula jsem jako mimino..


Mějte se fajn!

Žádné komentáře:

Okomentovat