pátek 2. května 2014

1. Máj + návštěva koo

Ahoj!

Než jsme šli pro malou do školky, začalo svítit sluníčko. Hurá a hned jsem nabitá energií.
Stejně jsem si řekla, že tam bude zima, takže jsem se nabalila - svetr a podzimní kabát. Málem jsem se tam upekla.. :D ale lepší než co bylo pár dní předtim. Je fakt, že to sluníčko dělá s náladou hodně.

Dětem jsem dala doma ovoce, hrála si s nima. Přišel Andrew a zrovna když jsem se válela s malym na zemi ke mě přišla malá, že mi chtějí něco dát. Obrovskej pugét :) Andrew dodal, že to mám od dětí.
Prý se snažil  najít na netu v práci, co v Čechách děláme na 1. Máje. Ve středu jsem mu totiž vyprávěla o pálení čarodějnic, že je potom hned 1. máje - Day of Love :D - no, jak to mám jinak nazvat, vyprávěla jsem mu o děčínskejch slavnostech, o průvodu, o ohňostroji a všem tom, co už x-tej rok po sobě zmeškám. Je fajn, že ho to zajímá.

V předešlym článku jsem zmínila, že jsme si pak povídali u basketu. Bavili jsme se o rodinách a au aupirkách všeobecně. Říkala jsem mu, co všechno musejí některý holky snášet, co jsem musela kdy absolvovat já. Ale jak je to tady těžký, hlavně pro holky, který jsou v rematchi. Nestačil se divit. Vyprávěl mi, že má známýho, kterej má známýho ( :D ) a ten má au pairku odněkud z Kolumbie a že maj úplně jinej vztah než máme my dva a že by tohle nikdy nechtěl, že by se ani necejtil dobře, když s nim ten člověk doma bydlí.. Že to prostě nechápe, ještě když je ta holka tady sama, daleko..

Ve 4, ten den, dorazila Susan, naše koo. Nejdřív mluvila sama se mnou, pak s A. a pak jsme řešili něco spolu. Je moc fajn. Říkala, že je dobrej secretkeeper - poděkovala jsme jí za to s tím, že si toho vážím, ale že doufám, že se nebude nic dít.. Ptala se, jestli mám problémy se spaním, jestli mám co jíst - spaní je horší, ale to jsem jí vysvětlovala, že mám to samý i doma, že jet leg už je ta tam a že lednička je narvaná pořád a že kdyby něco došlo nebo bych měla na něco chuť, tak mám od A. peníze na nákup v kuchyni. Uvidíme se 17.5, protože máme cluster meeting ( slezinu všech au pairek z okolí )
Ptala se, jestli dorazím, a že by byla ráda, tak jsem jí oznámila, že jsem domluvená s Iris, že tam pojedeme spolu. Bude to v Brooklyn Botanic Garden..
Jsem zvědavá na ostatní holky teda. Hlavně proto, že jsem nikdy s jinýma au pairkama v kontaktu nebyla. K životu je nepotřebuju ( což zní docela namyšleně, ale nemá to tak vyznít ), ale já se dokážu seznámit sama a jinejma způsobama. I když uznávám, že tohle je nejjednodušší.
Po hodince Susan odešla a my si udělali večeři. Andrew mě pozval na sobotu k jeho rodičům, že by mělo být hezky, tak můžeme jít na pláž a tak.. Uvidím.

Šla jsem se potom projít, zavolaly jsem si se Sachou - kámoškou z orientation.. Bylo fajn na chvilku vypadnout a slyšet něco jinýho než děti :D Doma jsme si s A. ještě chvilku povídali a pak jsme šli spát. Já teda koukat na sex ve městě a ještě jsem zkoušela hledat místa, kde by mohli mít tu proklatou formu na dort, kterou nemůžu nikde sehnat :D



Domluvila jsem se s Iris, že se mnou půjde v pátek ráno do parku.. Aspoň nebudu s malym sama a rychleji mi ten den uteče..

Předpokládám, že se ozvu po víkendu.

Mějte se zatím všichni fajn. Ať jste kde jste. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat