pondělí 5. května 2014

Třetí víkend v USA

Ahoj.

Všední dny mi tu utíkají rychle. Ty dny, kdy mám volno mi utíkají ještě rychleji.

V pátek jsem si ani nesedla, když malej spal - dělala jsem pudinkový šátečky. S jejich zajímavym listovym těstem a v plynový troubě.. Pro mě neskutečnej zážitek.. :D Rozhodně musíme dokoupit
několik věcí nezbytnejch pro pečení atd.. Cca 20.. :D Když se Áčko vrátil akorát jsem skypovala s Luckou. Viděla jsem ho, jak je ko, tak jsem se ptala, jestli je všechno v pořádku. Má jen taky tejden blbec, kterej snad nebere konce. Takhle utahanýho jsem ho ještě neviděla. Ještě, že byl pátek a my měli pizza večeři = žádný vaření, jenom žraní + pivo. Naše nová tradice. Před večeří jsem běžela pokoupit pár věcí.
V týdnu jsem objevila polskej obchod, kde mají i český potraviny a pivo! Samozřejmě jsem tam šla pro to pivo. Na výběr sice nic moc neměli, ale super - Staropramen - lepší než primátor :D
Vzala jsem pro sebe i pro Áčka. Potom jsem šla koupit věci na salát, jelikož se tady cpu pořád sendvičema - jednak mi to leze krkem, za druhý díky tomu jejich sladkýmu chlebu pěkně kynu. Hurá za bulgur, cherry rajčata a salátovou okurku. Věci, který znám a doufám, že tak i budou chutnat. Doma už mi jen oznámil, že pizza už je objednaná a že pro ni doběhne na roh. Dostala jsem pochvalu za ubrousky, který už oba kupujeme přes týden a pořád na ně zapomínáme :D a taky vynadáno, že jsem pivo kupovala ze svýho.

Domluvili jsme se na sobotu, že pojedeme kolem 11 k jeho rodičům, dáme si tam oběd i večeři, mezitim se podíváme na dostihy, vsadil na 10 a 6 - datum mýho narození a na datumy narození jeho i dětí. Staropramen mu chutnal. Mě taky. :D Bavili jsme se o Irsku, znovu mi připomněl, že jsem v srpnu stále pozvaná. Okamžitě jsem mu svojí účast potvrdila. Byl rád a prý se na mě všichni v Irsku těšej. To jsem zvědavá teda. Stačí vyzvednout už jen nějaký nezbytnosti a tradá..

V sobotu jsme lehce po 12 dorazili k jeho rodičům do Breezy Point. Bylo sluníčko, bezvětří. Parádní den. Děti si hráli, my si povídali a připravovali po zimě venkovní sezení. Volala jsem si s Luckou. Měli jsme oběd. Sendvičeee.. :D Pak jsme šli na 2hodinovou procházku po pláži a v okolí, kde hurikán zničil domy.. Spolu s hurikánem, tady zničil několik desítek domů i požár, kterej byl způsobenej hurikánem a kterýmu pomohl vichr. Pořád se tu pracuje, stavějí se nový domy, opravuje se, rekonstruuje se..
Doma jsme koukali na hokej, chlapi šli potom připravovat jídlo k večeři na grilování, já koukala s babčou na televizi, malá koukala na pohádku, malej spal.. Klid a pohoda. Dokud nebyli oba zase spolu a vzhůru. Večeře byla fajn, povídala jsem si s bábi a dědou jako kdyby byli moji vlastní. Loučila jsem se s nima s tím, že se brzy uvidíme, oba mě srdečně obejmuli a já jim za všechno poděkovala.. Už teď mi chyběj..

V týdnu jsem v jedný skupině na fejsu našla status od slečny ze Slovenska, která hledala někoho na drink v Brooklynu a okolí. Domluvily jsme se spolu na neděli. Vzala sebou kamaráda a šli jsme do hospody, dali jsme si pár drinků, zašli jsme na sushi, kde jsem se musela nakrmit hůlkama ( :D )
jako předkrm jsem měla kalamáry a potom následovalo sushi. Nejlepší, jaký jsem kdy jedla! a pak jsme zašli do 'vinárny', kde jsme si dali dvě decky a šli jsme domů.
Doprovodili mě, rozloučili jsme se a byli fuč. K mojí smůle, Lucka zítra odjíždí, protože tu byla jenom na dovolený, alespoň tu znám toho jejího kamaráda třeba tu budu mít s kým co podniknout..

 Doma jsme si povídali s Áčkem.. Bavili jsme se o našem příšernym týdnu. Oba jsme toho měli plný zuby přes všední dny, tak jsme to ze sebe museli dostat.. Bylo skvělý se vyventilovat, dostat ze sebe všechno.. Doma se toho teď děje tolik a je mi z toho tak smutno.. Jsem ráda, že mám někoho, koho tím tady můžu otravovat. Stejně tak, jako má on mě..
Uff, byl to dlouhej tejden pro všechny. Tak jdeme na týden číslo čtyři v USA ( tři v Brooklynu)..
















Mějte se fajn!

4 komentáře:

  1. No teda závidím vám ten vztah doufám že taky takovej budu mít se svýma novýma rodičema:)
    Sushi vypadá docela neobvykle, jsem zvědavá na americkou verzi mýho nejoblíbenějšího jídla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, já bych to moc přála všem, mít takovej vztah s host parents. Hned se tu žije líp :))
      Jaký oblíbený jídlo? Sushi bylo vážně vynikající, tohle byly 3 druhy na tom talíři a všichni jsme se po tom mohli utlouct. :)

      Vymazat
  2. Neboj, začal nový týden, určitě bude skvělý!Piš pořád tak často (nebo i častěji), miluju to!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Snažím se, ale někdy prostě není co.. :)

      Vymazat