pátek 16. května 2014

Měsíc v USA

Ahoj.


Tak ve čtvrtek jsem mluvila s Nejrou. Mohla se dostat k rodině někam do Colorada, což padlo. Měla taky možnost jít do Ohia, ale bohužel to taky nevyšlo. Každopádně její coo kontaktovala rodina z NY (nevim jestli z NY nebo NYC, což je dost širokej pojem), takže uvidíme. Držím jí pěsti. Annelie z orientation mi psala , že je ode dneška v rematchi a hledá si novou rodinu. Jsem na holky zvědavá a vůbec jim to nezávidim :(


Odpoledne dorazila babička s dědou, nechala jsem je doma s malym a běžela jsem do školky pro malou. Ta se divila, že na ni něčekám s jejím bráchou, tak jsem jí řekla, že mám pro ni doma překvapení. No, že by jim padla kolem krku to ne, za to se skvěle předváděla, takže byl během minuty všude bordel a hlavu jsem měla jak pátrací balon - jakmile začne halekat ona, začne i malej.. HD ji pak odvezl pryč, já je nechala s malym doma a šla jsem nakoupit - je to jednodušší než jít s dětma. Znáte to.. :D

JO.. Nechápu, absolutně nechápu amíky. Hrajou tady pomalu v každým jídle na 0% tuku, ale že maj ve všem tři prdele cukru, to jim nevadí.
Marně tu hledám normální jogurt. Všude mají řeckej s 0% tuku - haha.. No nic, musím hledat dál. Ráno jsem si koupila jejich kefír. Doma ho miluju, tady je to teda pěknej hnus.. Takže mi nezbyde než si ho dát ráno ke snídani rozmixovanej s banánem.
V tom jejich toustovym chlebu - a je jedno jestli to je potato bread nebo celozrnnej chleba - cejtim cukr taky.. Nedivím se, že tady ostatní au pairky přiberou i 10 kilo za rok. Já mám nahoře 3, takže žádný pečivo, ale salátky, zelenina, ovoce a tak. Jo a žádný jejich šťávy a džusy, tu hnusnou vodu hold musím taky nějak přežít.
Abych se vrátila k tématu, večeře byla fajn, prarodiče uvařili, otevřeli jsme si víno, dali jsme si pivo, byla tu hromada jídla a dezertů. Jeho rodiče jsou skvělý, je s nima sranda a rozhodně mě nenechávají bokem odstrčenou. Uteklo to rychle a už zase jeli. Takhle jsme oslavili můj měsíc tady.. Áčko je byl doprovodit k autu, já mezitim poklidila, převlíkla malou a převlíkla sebe, protože jsem se šla projít. Pak jsme si s HD povídali, právě o těch jogurtech a o tom jak musí bejt všude 0% tuku, o tom, jak mi pracuje/nepracuje wifi na mym noťasu. Slíbil, že na další den mi přinese něco z práce. Ještě se ptal jestli si přeju Maca nebo něco jinýho :D Maca jsem odmítla s tím, že Apple nemusím, že mi stačí něco jednoduchýho..
Taky mi dal Travel Validation Request Form, kterej jsem mu přeposlala, aby mi ho vytisknul - to je dokument, kterej musím poslat do agentury, tam mi daj razítko nebo co já vím, abych mohla cestovat mimo USA a vrátit se pak zpět bez problémů. ( Pokud jsem funkci tohohle dokumentu pochopila správně ). Každopádně mi ho předvyplnil, abych s tim měla co nejmíň práce ( nebo abych to nevyplnila blbě? :D ) musím si tam dopsat jenom svoje jméno a číslo.
Dozvěděla jsem se taky konečně, kdy budu pryč - takže odlítáme 7.srpna směr Irsko a vracíme se 24.srpna..  Pokud budeme tam, kde si myslím, že budeme, tak je to 'kousek' od kamarádky, tak se spolu snad uvidíme. :)

V pátek večer hlídám, jde na smuteční hostinu - umřela ségra jeho kamarádky. Takže pizza night budu mít jenom s dětma. To jsem na sebe zvědavá. No a v sobotu mě čeká můj první cluster meeting v Brooklynský botanický, pojedu tam s Iris. A v neděli, když bude počasí, tak jedeme do zoo -s Áčkem a dětma.. Předpokládám, že se ozvu na konci víkendu :) ...

Tak si ho všichni užijte ...
Mějte se fajn!

1 komentář: