pondělí 19. května 2014

Pátý víkend v USA

Ahoj.

Pátek stál vážně za to. V noci jsem byla opět vzhůru od 2 do 4. Neslyšela jsem budík a tak jsem zaspala. Z postele jsem vylítla takovou rychlostí, že mi bylo zle. ( ještě nejsem pořádně doléčená z tý chřipajzny ). Takže už jen to probuzení signalizovalo den blbec.. Malá byla ve školce, malej zlobil..
Dala jsem ho konečně spát a skypovala s mamkou. Volal HD. Zapomněl jsem Ti říct, že malá dneska končila dřív. Už v půl 11, co dělá malej? Dala jsem ho spát před 20 minutama. Hmm, tak ho vzbuď a jdi prosím tě do školky pro malou. Moc se omlouvám, že jsem Ti to neřekl. Bylo totiž po 12. NO super. Vzala jsem malýho a letěla jsem do školky. Splavená jako blázen. Problém je ten, že v pátek chodí do jiný školky a když už jsem našla dveře a otevřeli mi zvonkem, nemohla jsem se dostat přes další, kde byl kód na dveřích. Šla jsem volat Áčkovi. Na telefonu mi blikla sms, že je mu to hrozně líto a ať nepospíchám, že je malá v družině. No co, už jsem tam stála. A volala jsem mu celá vzteklá, co mám jako dělat..  Takhle spruzelá jsem dlouho nebyla. No po 15 minutách jsem se tam dostala, čapla malou a běželi jsme domu.
Večer jsem musela hlídat. Přijela jeho kamarádka a jeli společně na to rozloučení. Ještě předtim nám přinesl pizzu - pátek je přece pizza večer.. Děti byly v pohodě, dlabaly, pak jukly na pohádku a šly spát. Já poklidila a koukala na horor. Do toho mi začal řvát telefon s upozorněnim, že hrozí silnej déšť a záplavy v oblasti, kde žiju. Chvilku na to dorazil s tou svojí kámoškou.. Já šla spát.. No spát.. Ve svý koupelně jsem měla mega švába. Sice byl zdechlej, ale stejně. Já nesnášim hmyz. Ať už je to pavouk, kobylka nebo šváb. Prostě ne.. Nechtěla jsem je rušit, takže jsem to musela do rána přežít.
Brooklynská botanická zahrada

V sobotu jsem měla cluster meeting s ostatníma au pairkama a s coo v Brooklynský botanický zahradě. Byla jsem domluvená s Iris ( au pairka z Číny, která bydlí kousek ode mě) , že pojedeme spolu. Ráno jsem nestíhala a taky jsem teda byla překvapená, když jsem šla do sprchy, když jsem viděla na gauči tu jeho kámošku. Jako dobrý no. Neni to moje věc, ale žiju tu teď taky, takže bych ocenila, kdyby mi řekl, že tu bude přes noc, a abych tu třeba ráno nedělala bordel... No comment. Běžela jsem na metro a ptal se mě, jestli je vše ok. Říkám, že jo. Ptal se znovu, tak jsem mu jen řekla, že nestíhám. Rozloučila jsem se s dětma tou jeho kámoškou a vypadla jsem. A poslala jsem mu sms, že ho prosím o vyhození toho švába... Můj první meeting. Bylo tam víc clusterů = i víc coo . Přišly jsme tam, pokecaly jsme si s naší coo a dostali jsme propustku. Čekala jsem, že se seznámim s ostatníma holkama nebo tak něco. A ne, že tam přijdu a čau.. Tak nic no. Prošly jsme si to tam, udělaly pár fotek a jely jsme na Times Square. Potřebovala jsem okolo sebe lidi. Prolezly jsme pár krámů, prošly to tam. Říkala jsem si, že nebudu mít problém tady sehnat plavky. Mám. o.O Každopádně musíte mrknout na tohle video. Škoda tý kvality...


 Večer jsem byla domluvená s tim Jamajčanem, (se kterym jsem se seznámila díky Lucce ze Slovenska, Kdy jsme spolu byli všichni společeně venku) že půjdeme na drink. Dala jsem mu vědět, že půjde i Iris. Šli jsme do Hookah baru na vodnici, pak do mexický, kde si dal véču a zůstali jsme tam na pár margarit.. Moje první margarity v životě. Vypila jsem dvě a pak přešla mojito. No dobrý den. Přemístili jsme se do Kettle Black baru, kde jsem samozřejmě zjančila. Bylo to fajn, seznámila jsem se tam s jinýma lidma a jak je mym zvykem od Iris a od něj jsem se trhla bavila se s někym jinym. Nakonec to dopadlo tak, že jsem byla s dvouma klukama venku až do svítání a s Miguelem jsem nakonec skončila až skoro do 10 do rána. Sice chtěl domů, ale odtáhla jsem ho ještě do parku na svítání. Dřepěli jsme na louce a bavili se. Musim říct, že jsem se takhle nenasmála ani nepamatuju. Bylo mi fajn. Po hrozně dlouhý době.

Times Square
Doslova jsem se odplahočila domů, omluvila se Áčkovi, že jsem mu nenapsala, že jsem ok.. Byl v pohodě, šla jsem se na dvě hodiny svalit do postele a pak jsme jeli s dětma do jedný malý zoo, která je kousek.. Bylo krásně, ale já byla tak přejetá. HD se mi pořád smál a když se mě zeptal co jsem večer pila a já mu řekla, že nějaký margarity, piva, mojita a panáky, tak se svalil málem na zem.. :D Celej den se mi smál. Cestou domů jsme se stavili v Green Wood Cemetry, říkala jsem mu totiž před tím, že tam musím jednou určitě jít, tak jsme se tam stavili. Nádhera. Příště udělám nějaký fotky. Doma objednal čínu, říkal, že mi to na mojí kocovinku pomůže. Pomohlo. Ale stejně jsem šla do postele v 8. Vzbudila jsem se v 11, mrkla na telefon, sms od Miguela.. Psali jsme si do jedný, takže jsem byla v pondělí ráno opět KO..

Uvidíme, co se bude dít dál.

Mějte se fajn!

Žádné komentáře:

Okomentovat