neděle 1. června 2014

Únavnej tejden

Proč?

Končí školní rok - A. je o to dýl v práci a já o to dýl pracuju..

Prcek... Nechci bejt sprostá.
Každopádně by se mi na něj chvílema hodil vymítač ďábla. Má teď období, že jen řve.
Řve, protože nedostane to, co chce.
Řve, protože malá má něco, co on ne.
Řve, protože se probudí uprotřed noci a nikdo nikde.
Řve, protože nás chce prostě deptat.
A musim podotknout - daří se mu to.


Malá deptá taky, ale ne tak moc. Mám toho za tenhle tejden dost.
To nemluvim o tom, že měla Áčkova mamka dvacátýhodevátýho narozky a já pro ni chtěla nechat vytisknout fotku a dát jí to.
Neptejte se mě, kde to žiju, ale nemůžu tady nikde sehnat někoho, kdo by to vytisknul. Ani A. neví. :D Jediný místo kde to šlo, byla drogerka, tam maj ale ten pošahanej přístroj rozbitej.

Miguel se od soboty neozval a to už bylo úplně top. Takže nic no.
Byla jsem jeden den venku s Iris, měla mi pomoct s tou fotkou, myslela si, že to půjde vytisknout u jednoho fotografa. Nešlo.
Byla jsem tak utahaná a smutná ze všeho. Bez nálady. Ani chodit se mi nechtělo..

Doma jsme u večeře řešili něco ohledně Irska a pozůstalosti jeho ženy, což mi taky na náladě nepřidalo. Musela jsem vypadnout. Bylo toho prostě moc.

Šla jsem k molu, tentokrát jinou trasou, než chodím obvykle a začala jsem bulet. Vyčerpanost dělá svoje. Ono když se to navalí, tak to prostě tak přijde.
Dřepla jsem si, zapálila si a koukala na osvětlenej Manhattan. A bulela.
Po nějaký hodině jsem to zabalila a šla domů.
A. se ptal jetsli je všechno ok. Co jsem mu měla říct? Jo, všechno je fajn..

Další den jsem se vztekla, napsala Miguelovi. Nakonec jsem se dozvěděla, že si hned v sobotu rozšvihal telefon na fesťáku a je bez kontaktů a čekal, až se mu ozvu.. Dobrý. Nálada se zlepšila.

V tejdnu mi psala moje coo, že je kousek ode mě nová aupair z Mexika a že je homesick, jestli se jí můžeme s Iris ozvat, někam jí vytáhnout a říct jí, že vše bude ok.
Sešly jsme se s ní v pátek ráno.
Co nechápu - je ráda, že žbleptne anglicky a když jsem se jí zeptala, kam chce chodit do školy, jaký kurzy chce, tak mi řekla, že chce malování. Ok.. Nechápu to. Neumíš anglicky? mazej na anglinu.
Dobrý, každýho volba.
Pak mě dostala Iris, když jí začala vyprávět, jak se těší domu, že to tady nemá ráda atd.
Hlavně, že nám Susan psala, ať ji ujistíme, že bude vše ok. :D

No nic, před večeří jsem se šla projít, psal Miguel a dohodli jsme se, že se večer půjdeme projít. Pátek je pizza night s českym pivkem.
Díky bohu za to. Bylo mi líp. Těšila jsem se, až budu venku. Večeře v pohodě, klasika.
Celej den bylo hezky a teď začne pršet? ok...

Šla jsem čekat na Miguela na metro a šli jsme na procházku. Ukázal mi pár domů, kde pracoval, a šli jsme ruku v ruce na promenádu, která vede kolem řeky, podél celýho Bay Ridge.
Něco hezčího jsem nezažila. Žila jsem v UK, v Irsku, ve Švýcarsku, dovolený ani nepočítám.. A nic takovýho jsem vážně nezažila.
Zastavili jsme se. Po pravý straně Manhattan, po levý krásně osvětlenej Verrazano-Narows Bridge, před náma Staten Island a po řece si to svištěla cruise.

Byla jsem v tu chvíli tak šťastná a vděčná za tu chvilku po tom tejdnu, kdy jsem byla tak ko..
Chvilku jsme seděli a koukali na to všechno .. Najednou bylo po jedenáctý. Došli jsme na konec promenády a vraceli se zpátky ulicema Bay Ridge. Navrhla jsem zastávku v Hookah baru, kde jsme se nakonec zastavili na několik hodin. Potom jsme dorazili do jednoho baru, kterej vlastní chlápek z Chicaga, takže to podle toho tam tak vypadá. No a protože se hrál hokej Chicago x LA o to víc bylo veseleji. Když si Miguel odskočil naběhnul za mnou týpek a vypil mu pivo :D Tak na něj koukám - říkám co je :D
Přišel Miguel a říká co děláš mojí přítelkyni? Tak jsem mu řekla, že já jsem v pohodě, ale jeho pivo ne :D
Nehledě na to, že se tam rozjela debata na téma boyfriend , girlfriend a já dostala jeho hodinky na stvrzení toho, že jsme pár. Haha.
No nic, pokračovali jsme do Salty Doga, kterej je přes ulici, kde bydlim, ale já tam ještě nebyla.
Dobrý, poprvý jsem viděla americkou verzi děčínskýho Škuneru :D
Tady se jedou trošku jiný tanečky.. Bylo mi tam líto jednoho silnějšího kluka, kterej seděl bokem od všech, tak jsem ho čapla, ať si s náma jde zatancovat.
Zavíralo se po 4 a my si šli koupit ještě lahev Hennessy. Samozřejmě jsme ji ani nevypili. No domu jsem se dostala kolem 10.

A. se mi zase vysmál, jak vypadám a šla jsem spát. On jel s dětma k rodičům přes noc. Já se vzbudila až někdy v 6. Doma nic k jídlu, dokopala jsem se k tomu, uvařit si bramboračku v 9 večer. :D Šla jsem se projít na cigáro a zase spát.

Ráno jsem se běžela projít na pier, abych nezlenivěla.
Zavolala si s mamkou, napsala s Miguelem, dala oběd a teď sedim a píšu tohle...
Dneska jsem měla jít s Miguelem na pláž, ale jelikož musím od 6 hlídat, tak to padlo. Včera mi totiž večer A. napsal, že by chtěl jít s kámošem na večeři, že jestli to je ok..
Jako ok to pro mě neni, dát mi to vědět jen večer předem.. Pro jednou to zkousnu..
Na druhou stranu on nikam nechodí a potřebuje vypadnout..

Takže takhle.. :)

Mějte se fajn :)

Žádné komentáře:

Okomentovat