čtvrtek 22. května 2014

Pátý týden a obrat o 1000%

Kde začít, kde začít, kde začít..
Už se mi to všechno motá a splývá dohromady..

Novinky týdne s malou :


Malá je schopná se sama oblíknout. Ano, ve 4 letech je konečně schopná se jakž takž oblíknout sama.. Občas chytim nerva, když jí to trvá čtvrt hodiny, oblíknu jí sama čapnu jí a běžíme do školky.
Začala mě trochu poslouchat, takže když řeknu jdeme domů, jdeme domů. A ne, že řeknu jdeme domů a ona si hraje s kamarádama dál nebo začne bulet a kňourat a ostatní rodiče na mě koukaj, jak kdybych jí tam mlátila.

Začala po sobě uklízet. Včera mě překvapila, když odnesla svoje špinavý prádlo do koše aniž bych jí musela říkat, ať to udělá. Dokonce po sobě odnese talíř do kuchyně, aniž bych jí to musela připomínat. Uklidí hračky, když jí řeknu. Její dřívější odpovědi byly: Jsem moc busy, jsem unavená, to jsou bráchy hračky.. Neskutečnej obrat..

Má alergii. Ve středu mě zastavila učitelka ve školce a říkala mi, že malá byla u doktorky, že má něco s uchem a že je to od alergie. Nevím, jak se to řeší u nás natož tady, protože nejsem na nic alergická. Ale poslední  dny jí teče z nosu ( netuší jak se má vysmrkat !dneska jsem jí dala kapesník, ať zavře pusu a vydechne nosem! hurá) taky jí teče z očí a má je celý ulepený, takže ráno brečí, protože je nemůže otevřít.
Do tohohle ukňučenýho rána si přibouchla prsty, když zavírala dveře do koupelny.. Má hold tejden blbec..

Ve středu byl Áčko dýl v práci, až někdy do 9 myslím. Odpoledne přijeli jeho rodiče, pohlídali děti, abych si trochu odpočinula. Jelikož nemůžu vystát to, že jsem bílá jako stěna, rozhodla jsem se asi po 2 týdnech, že zajdu na solárko. No, co vám budu povídat. Všechno jinak tady. Asi čtvrt hodiny mi slečna vysvětlovala stupně opalování na který je jaký solárko a kde co jak bla bla bla. Pochytila jsem tak 1/5 z toho všeho. Koupila jsem si 3+1 použití. - Tady neřešej na jak dlouho si tam jdete lehnout, ale jakej stupeň opálení to solárko dělá. Takže jsem za tohle zaplatila 80 doláčů... o.O
Jinak vše ok. Áčko přišel večer, já koukala na TBBT, pila pivko, lakovala si nehty. Dřepnul si s pivkem a byl ko :D

V týdnu mě pozval k jeho rodičům do Breezy Point na prodlouženej víkend od soboty do pondělí.. V pondělí je totiž Memorial Day. No.. Řekla jsem mu, že v sobotu chci jet nakupovat. Potřebuju spoustu věcí.. A on, že pro mě přijede klidně večer nebo v neděli.. Mám je ráda i jeho rodiče a vůbec jeho rodina je skvělá.. Ale jak mu říct, že chci být jeden víkend sama? ... ?
Nejra v rematchi našla rodinu někde z New Yorku. Neví kde žijou, ale asi tak hodinku od NYC. Dneska se tam stěhuje, takže mi pak zavolá, jestli se o víkendu uvidíme nebo co. Moha bych se vymluvit na ni, protože o ní ví všechno...

No a další věc je, že zítra mě čeká rande na Brooklynskym mostě s Miguelem. Jsem zvědavá, každopádně nic nečekám, když to nedopadne, můžu skočit. Nebo prostě jen utýct :D
Dám vědět (p)o víkendu, jak to nakonec všechno dopadlo..

Mějte se fajn!

Žádné komentáře:

Okomentovat