neděle 25. května 2014

(ne)Rande a Manhattan

Ahoj!

Tak tu máme sobotu. Před chvilkou jsem dorazila po celym dni z Manhattanu. Ale popořádku.
Pátek nám začal krásně. Ráno se probudim s brutálně červenym obličejem. V ČR můžu bejt na solárku 20 minut a nic. V USA si vyrazíte na 12 minut a je to peklo. :D Tak si říkam - no před tim randíčkem to je vážně super.. Malej začal mít, stejně jako malá, taky alergii - hnus z očí, z nosu, kašel.. nenechá si omejt obličej, takže jsem s nim odvedla malou do školky a vypadal tak nechutně, že se mi zvedal žaludek.

No doma jsem ho samozřejmě musela zalehnout, abych to umyla O.o
Šli jsme ven s Iris, pokecaly jsme. Volala jsem A., že je na tom malej špatně.
No a co jsem zrovna ještě k tomu všemu potřebovala - ucpanej nos. Tak tu šaškuju, že mám asi alergii. Děkuji ti Ameriko.
Já, která jsem nikdy na tyhle věci netrpěla. Jestli je to vážně alergie a ne žádná rýma, tak zemřu o.O Odpoledne když přišel A., vzal konečně děcka k doktorovi s tim, že mu řekl, že je to nějakej virus.
Jen se modlim, abych to měla taky.
Prostě o žádnou alergii nestojim. Do toho mi napsal Miguel, že je KO, protože den před tim byl s klukama na hokeji a vrátil se ráno a hned šel do práce, a že si jde teď lehnout. Samozřejmě mi nezapomněl napsat, že se uvidíme později, (protože jsme byli domluvený původně na půl 7), že na to čekal celý týden. Pátek jako vyšitej..
Můj frňák se nelepšil. A ani můj zarudlej obličej. Oznámila jsem A., že na večeři zůstávám doma, že půjdu později.
Došel pro pizzu, dala jsem si sprchu, prcci byli v pelechu. Čas dát si pivko. Jedno, druhý, ( začala bouřka a déšť), třetí, čtvrtý. Miguel nic. Mezitim se mě Andy ptal jestli jsem to zrušila kvůli bouřce, protože ví, že jí nemám ráda. Řekla jsem , že ne, ale že nevim, co bude.
Každopádně jsem se šla už jen z trucu oblíknout, čapla jsem deštník a vyrazila jsem sama ven.
Na druhym bloku mě zastavili nějaký kluci. Jeden šel domu, druhej šel se mnou do baru na drink, dali jsme pár drinků a když odcházel, ozval se Miguel, že se omlouvá, a když jsem mu řekla, že jsem sama v baru. Odpověděl, že si bere taxíka a jede za mnou. To ještě nevěděl, jaký je venku počasí.
Takže jsem nakonec dorazila já k němu. Taxikář mu začal vyprávět jaký má se mnou štěstí :D
Ode mě dostal vynadáno, co má kam chodit do rána, když ví, že mě má druhej den vidět.. :D
Zkoukli jsme film, dostala jsem prášky na tu svojí alergii nebo co to je, kecali jsme do 4 do rána.
Řešili jsme, co budeme dělat příští týden, v létě, že v září pojedeme do Atlanty na Tomorrowworld, předtim do Miami a takový ty normální věci, co se řešej na prvnim rande :D
Pak procházka, sehnal mi a zaplatil mi taxíka a domů jsem se dostala po půl 5.
Kdo cestuje trochu víc a je pryč z domova tak dlouho, jako já, ví, jak je fajn, najít někoho s kým se můžete bavit o jinejch věcech než o dětech a práci.. Prostě vypustit a řešit cokoliv jinýho, ikdyby to měly bejt jenom planý řeči..

V 7 jsem měla budíček. Moje kamarádka Nejra (z Bosny) se přistěhovala do New Yorku, měly jsme se sejít v půl 10. Udělala jsem nám sendviče, A. vylezl, aby mě pozdravil, začal se smát, když mě viděl po 2 hodinách spánku a vyrazila jsem na metro.
Když jsme projížděli nad mostem, přišla mi zpráva od Miguela, tak to bylo samozřejmě hned lepší.
Je teď na víkend na festivalu v New Jersey.
Chtěl mi koupit lístek na neděli, ale já se rozhodla, že v neděli pojedu nakonec za A. a dětma k jeho rodičům do Breezy Point..

Přivítání po měsíci s Nejrou bylo hezký. Málem mě umačkala. Konečně někdo známej.
S Nejrou jsme strávily na Manhattanu nějakejch 8 hodin.
Klasika jako times square, kam už snad nikdy nechci, jak mě to nebaví a ty lidi mě tam se*ou čím dál, tím víc, nějaká ta show v Central parku, preclíky, Hard Rock Cafe atd.
Nemohly jsme za boha pochopit, jak sem někdo může jet na dovolenou. Prostě nechápačka X)

Boty jsem opět nesehnala. Stejně tak ani plavky a to jsem byla i v tom zaprskanym Vicoria's secret o.O (Takže jsem nakonec zavolala mamce, že potřebuju poslat moje boty z ČR. Tady na to prostě nemám nervy.. ) Nachodily jsme toho víc než dost, večer už jsme se nemohly ani hnout, doprovodila jsem ji na bus a běžela na metro.
Doma jsem zavolala do Breezy, že žiju, že jsem teda měla ke snídani 2 redbully a k obědu 3 monstery, odměnou mi byl zase výsměch kvůli předešlý noci a následnýmu ránu.. :D
Dohodli jsme se, že pro mě přijede v půl 10.. Takže teď véča, sprcha a spát. Protože se nehodlám uřešit, co, kde, kdo dělá na jaký párty kdesi... :D

Mějte se fajn!

Žádné komentáře:

Okomentovat