pondělí 7. dubna 2014

7 dní do odletu...

Minulý týden mi konečně přišlo potvrzení z agentury, že obdrželi poplatky.
Chtěla jsem toho spoustu zařídit, ale došla jsem si maximálně tak k doktorovi, ve středu jsem měla rozlučku s bratránkem, která měla být na chvilku, ale nějak jsme chytli slinu a já už ani nevím, v kolik jsem dorazila domů.. Takže jsem čtvrtek prospala..


V pátek 4.4., tedy 10 dní před odletem, mi měla přijít letenka, která samozřejmě nepřišla.
Ten den jsem měla rozlučku s pár kamarádama a samozřejmě jsem pořád sledovala na internetu, jestli mi náhodou ta proklatá letenka dorazila. Nedorazila.. Hlavně že mě od pátku otravuje agentura, jestli chci jet na trip za 70 doláčů - Central Park, The Lincoln Centre, Rockefeller Centre, Greenwich Village, SOHO a Radio City Music Hall. Na to prdim, když to budu mít z Brooklynu kousek + potřebuju šetřit na dovolený..
Takže jsem raději rozjela party a bavila se, než se stresovat s letenkou. Večer byl skvělej, měla jsem okolo sebe lidi, který mám ráda a který tu na nějakou dobu nechám.. A zatím, co oni budou žít svoje životy, já se pustím zase do něčeho novýho.
Samozřejmě jsem brečela..
Upřímně začínám mít strach. A to velkej.. V sobotu jsme to řešily s Lůcou a už se mi chtělo zase brečet.. Těch posledních pár týdnů, dnů bylo prostě skvělejch. Bude se mi hrozně stejskat.. Je mi úplně jasný, že to obrečim..
Uvidím, co bude. Může to být ok, ale taky nemusí. Už jsem ponaučená dost - očekávám snad všechno..
Ale.. Potřebuju zapomenout na nějaký lidi a aby zapomněli oni na mě..
Dneska je to přesně 7 dní do odletu. Dneska mi přišla konečně letenka!!!
Odlet v půl 2 z Prahy; přílet na do Londýna na Heathrow v 14.40 a odtamtud odlet v 18.05 a na JFK budu v 20.55. A potom to všechno začne... Odvezou nás do hotelu na školení, který bude v hotelu Hilton v Tarrytownu. Na to jsem teda taky zvědavá, co nám tam budou nalejvat do hlavy a tak vůbec..
 + další skvělá zpráva je, že mi poslali kontakt na další holku, která poletí se mnou z Prahy, budeme spolu i na školení, takže aspoň nebude nuda a vlastně se díky tomu cejtim i líp.. Nebudu na to sama..
Hlavně na letišti a v letadle..
Tenhle týden si musím zajít k zubákovi, na pracák, na pojišťovnu, zařídit mezinárodní řidičák, dokoupit dárky - doufám, že to je všechno, protože na to mám jen úterý, středu a čtvrtek. V pátek jedeme za ségrou do Prahy s našima, kde budeme mít rozlučkovej oběd, takže trochu nestíhám.
Moje blbost, nemám bejt líná a nechávat všechno na poslední chvíli...
Každopádně příště napíšu asi poslední příspěvek z ČR a pak budu psát o zážitcích z orientation a z celý USA :)

Žádné komentáře:

Okomentovat