pátek 18. dubna 2014

Poslední den orienťáku a loučení


Je to tady. Přišel den, kdy nás od sebe odtrhnou.
Tohle je taky prostě těžký. Přijedete do cizí země,
dají vás dohromady s lidma, který jsou na tom stejně jako vy, sblížíte se a pak vás každou pošlou do háje... Samozřejmě nemůžou za to, že se spolu začnou bavit holky, který budou bydlet x stovek/tisíc kilometrů pryč..

Na snídani jsme si musely dotáhout všechny svoje příruční zavazadla, velkej kufr nechat na pokoji sbalenej a připravenej spolu s klíčem od pokoje. Vstávala jsem opět někdy kolem 3 ráno, zkoukla jsem pár dílů TBBT a když jsem viděla, že jsou spolubydla vzhůru, šla jsem se zkulturnit a balit velkej kufr a přehazovat různě věci. Vám můžu říct, že to byla pěkná fuška..
Když se to povedlo, naběhla jsem za Petrou, že půjdeme na nsídani, ta si ale ještě foukala vlasy, takže jsem utíkala za Nejrou a Sachou
Ráno jsme daly Jody děkovnou kartu. Nejra koukala jako spráskaný štěně, Jody byla šťastná, nevěděla pomalu ani co má říct. Já bulela. To je jasný přece... :D Jody nám říkala, že se o nás dvou akorát včera večer bavily s ostatníma z agentury, že ještě nezažily holky, který by si tak přirostly k srdci.. Romantika prostě. :D
Poslední hodiny školení byly zase pekelný. Sacha vedle mě spala v sedě, já už tam taky málem hodila držku.. Měly jsme končit ve 3 odpoledne. Někdo měl jet busem na vlakovou stanici, někdo busem na letiště a pro nás pár šťastlivců si měly přijet rodiny samy..
Jenže. Ve 2 odpoledne řekla Jody - končíme, sbalte se, odcházej holky, který jedou busem na vlak.
Byla to taková ryhlost, že jsme nechápaly. V týhle skupině byla Nejra. stihly jsme se obejmout, říct si, že bude vše ok, že to bude dobrý a byla pryč..
Odběhla jsem se převlíknout, vracím se a mává na mě Sacha, abych pohnula, že už volali i jí.
Držely jsme se snad 5 minut a brečely a brečely.. Ta jde taky totiž do rodiny, kde je jen táta..
Pak přišla Jody a řekla, že se máme přesunout i s kuframa do lobby.
Šly jsme pro zavazadla a vláčely se do lobby. Já, švédka a maďarka ( se kterýma se bavim a rozumim si s nima) a pak část grupy mých oblíbených německých 'kamarádek', který opět čuměly napřeshubu.
Odešla kámoška ze Švédska, která má pro změnu single mom ( bude ode mě kousek - na Long Islandu ) a pak jedna německá **** ...

Pokračování příště ( možná ještě dneska, možná zítra )
Tak ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat