středa 23. dubna 2014

První týden v USA

Ahoj!

Nemůžu tomu uvěřit, ale čas utíká rychle. Asi to zní pro někoho divně, říkáte si, že jsem tu teprve 9 dní ( v rodině 6 dní ), ale když to porovnám třeba s Irskem, kde mi jeden den přišel jako týden..


S Áčkem jsem se domluvila mimo jiný na tom, že budu s malym chodit na hodiny plavání, do jedný hudební školy, kde hrajou takhle malý děti na různý hudební nástroje, taky mi zařídíme kartu do knihovny, kde pořádají různý akce pro děti - jako předčítání ( tohle dělají i v jednom knihkupectví, kam budeme taky chodit), puppets show a tak.
Což je perfektní, hlavně mám všechno v blízkosti domu do 15 minut chůze.
Miluju to tady :) Je tady tolik možností, kam s dětma jít a jak je zabavit. A nejen je, ale i sebe.

Pondělí a úterý měl A. kvůli mě dovolenou a ve středu, teda zítra, se vrací do práce a já budu s dětma úplně sama. Malá je ještě doma, protože mají ve školce prázdniny a začínají v pondělí, kdy tam se mnou A. půjde, představit mě učitelkám a všem ostatním, aby malou se mnou pustili, až ji budu vyzvedávat.
Oba dny, kdy měl volno, si dopoledne jel zařídit něco na Manhattan, já byla s dětma v parku. Kolem oběda se vrátil.

V pondělí to bylo trochu krkolomný, protože jsem ještě neměla svoje klíče, dal mi svoje. Naštěstí jsme se střetli akorát před domem, když se vracel z Manhattanu a já z parku.
Ten den odpoledne jsem dostala klíče. Byli jsme se projít s dětma po okolí, ukázal mi třeba právě to knihkupectví a hudební školu, naštěstí je to hned v ulici za barákem, takže nebudu bloudit :D ; taky metro a dal mi svojí metrocard na 12 jízd.
Ukazoval mi restaurace, u jeho oblíbený se zastavil s tím, že tam musíme stoprocentně zavítat..
Doma udělal véču - konečně žiju s chlapem, kterej vaří a nutno podotknout, že výtečně :D

Taky jsme řešili to moje připojištění (a taky social security card, kterou tady budu potřebovat pro bytí a žití), který mi chce zaplatit. Dneska jsme se o tom bavili u večeře, když jsme narazili na lyžování ( už ani nevím proč ) a já mu řekla o svojí neschopnosti ve všech sportech, bylo mi oznámeno, že až pojedeme do Utahu nebo Colarada, bude se mi připojištění určitě hodit. Vtipálek :D

Příští týden by za náma měla dorazit Susan, která nás má na starost. Musí zjistit, jak nám to spolu funguje a předpokládám, že budeme mluvit o zmíněný social security card a taky o škole, kam budu chodit.
Uvidíme, jestli přežiju zbytek týdne, kdy už bude zpět v práci. Jsem na to zvědavá. Každopádně dám echo o tom, jak to probíhá/probíhalo...

Mějte se fajn!


Žádné komentáře:

Okomentovat