čtvrtek 17. dubna 2014

2. den orientation


Úterek jsem jakž takž dala večer..
Protože většina holek jela na tour do NYC a nás na hotelu zůstalo 5, neměly jsme večeři oddělenou, ale v restauraci. - Na to, že to je Hilton, tak jsme čekaly na objednávku půl hodiny.. Upozorňuju, že tam byly obsazený 4 stoly i s náma.. Aspoň, že ty burgery za to stály. :D

Po véče jsme se spolubydlící vyběhly ven. Chyba. Měla jsem na sobě zimní kabát, kterej byl během 5 minut totálně promočenej. Zjistily jsme, že nad deštěm nevyhrajeme, otočily jsme to a běžely zpět na hotel, kde jsme rozvěsily promočený oblečení. Po sprše jsem myslela, že zkouknu film, ale pustila jsem si začátek a zalomila to.
Vstala jsem kolem 3 ráno a už neusnula. Napsala jsem mejla mamce, napsala jsem Lucce.
Po 5 ráno vstaly i holky, tak jsme kecaly, když se začalo rozednívat, zjistily jsme, že venku sněží.
Jsem ráda, že jsem si vzala zimní kabát..
Celej den byl na ránu. Abych se vyjádřila přesně - některý mindy jsou tady na ránu. Holanďanky a němky si o sobě myslej bůhví co.. Nadlidi prostě.. Takhle si jdete ke stolu, dáte si tam kabelku a jdete si pro jídlo, kouknete se ke stolu, jestli je kabelka ok, a vidíte, jak je stůl obsazenej němkama a blbě po vás čuměj, že jste si tam dovolili dát tašku. Naběhla jsem, jebla jsem s věcma na jinej stůl. Jako by si nemohly sednout k vedlejšímu, kterej byl úplně prázdnej. Prostě si myslej, že jim to tu všechno patří..
Školení bylo jako vždy peklo. Potřebuju novej zadek, protože jsem takhle dlouho na místě neseděla ani v letadle!  Máme výcvik z první pomoci, kterej probíhal 3/4 dne.. Během něho sníh roztál a venku bylo nádherně.
Konečně jsme dostaly nějakou svačinu - cookies... Hele, lepší než nic..
K večeři pizza a salát.. prostě tady žiju jako pravej američan - samý zdravý věci... :D
Snad to napraví snídaně - cpala jsem se melounem... :))
Po večeři jsme chtěly jít s Nerjou a Sachou (holky z Bosny a Francie ) do nějakýho obchodu, nakonec se k nám přidala ještě jedna holka z Francie a holky z Thajska, který jsou jako jedny z mála úplně v pohodě.. Vážně - hodnější a víc vyladěný lidi jste nezažili..
V obchodě mě napadlo koupit pro Jody, která nás školením provázela, kartu s poděkováním, holky byly pro, takže naše skupina jí zítra předá aspoň tohle.. Chápejte, kytky tady stojej hroznej balík.. :D
Po nákupu následoval drink samozřejmě. Přísahám - dala jsem si jednoho budvara a šly jsme..
Bude pomalu půlnoc, píšu tenhle článek, přemýšlím nad zítřkem. Náš poslední den pohromadě, posledních pár hodin školení a hlavně ve 3 odpoledne mě vyzvedne A. s dětma..
Jsem lehce vystreslá, mám strach, je mi líto, že se budu muset loučit s holkama..
Bylo hrozně fajn seznámit se s někym, kdo je na tom stejně jako vy, kdo přemejšlí podobně jako vy a nebejt na to sám a teď si budeme muset říct sbohem.. Každopádně mám v plánu udělat si výlet do D.C. za Nejrou.
Jsem za orientation hrozně ráda. Mám kontakty na holky, se kterýma jsme se sblížily a se kterýma můžu cestovat.
Sice jsem byla většinu tohohle procesu znuďená nebo unavená, aby to bylo ok, pomohla tomu i Jody, která je už sice starší, ale udělala pro nás dobrou show.
Jak už jsem psala, zítra je můj poslední den v Tarrytownu, v hotelu DoubleTree Hilton a odpoledne odjedu žít do Brooklynu. Jsem nadšená, mám bobek, je mi smutno... Tolik pocitů se nedá ani vypsat.
Anyway.. Napíšu co nejdřív.
Mějte se všichni fajn.


Žádné komentáře:

Okomentovat