pátek 28. března 2014

Problém s poplatkem agentuře


Ahoj.

Tak místo toho, abych už měla klid a řešila jen dárky pro HD a děti musím řešit problémy s bankou..Pokud máš účet od ERY čeká Tě to taky.

Problém je v tom, že musíte převést poplatek = 230 EUR a s tím všechny spojené poplatky za převod.
ERA povoluje jen sdílení poplatků za převod.

Takže nejdřív jsme to zkoušeli přes internetový bankovnictví, kde nám to házelo error. na helplince nebyli schopni vysvětlit proč a že si máme dojít na pobočku.
Fajn, šli jsme na pobočku. Tam nám řekli, že to půjde. Dali nám tiskopis, ať to uděláme přes něj.
Přes ten to samozřejmě taky nešlo. Ano, velice schopní lidé, kteří vědí mnoho o své práci... o.O
Poslali nás na ČSOB, kde to půjde poslat. V ČSOB nám řekli, že je to blbost.
Ok, už jsem začala být trochu otrávená. Přišla jsem domů a volala Ditě.
Stačí říct moje příjmení a už ví křestní jméno :D ( ano, tak často jí volám a píšu - Díky, Dito, za vše ).
Chtěla jsem zjistit, kolik jsou poplatky, abych doplatila rozdíl.
Dita mě odkázala na agenturu v Londýně, že tam mi dají vědět.
Psala jsem tam, bohužel, paní z agentury na dovolený. Odepsala mi teda její kolegyně, že ta je mimo kancelář a že jejich finanční manager je taky v tahu, že mám čekat - super! :D
Na to, že to má být zaplacený do 7.4. tzn. 7 dní před mým odletem, tak pohoda :D
Každopádně vás budu informovat, co se děje ohledně těch poplatků.

Žádné komentáře:

Okomentovat