pátek 28. března 2014

Plánování rozlučky + nemoc

Jak už jste si mohli přečíst, au pairku jsem dělala už několikrát.
Ale rozlučku jsem dělala jenom jednou a to před faux pas s UK, kde jsem byla jenom chvilku.
I proto už jsem potom nechtěla dělat rozlučky, protože jsem nikdy nevěděla, co se stane a mohla jsem se vrátit zase po chvíli zpět do ČR.
Nehledě na to, že tím, jak cestuju, vždycky přijdu o nějaký "kamarády".. A říkala jsem si, jestli to vůbec má cenu.
Nakonec, i díky mojí nejlepší kamarádce Lůce, jsem se hecla a řekla si proč ne.. I těch pár kamarádů, kteří mi ještě zbyli,
uvidím hrozně ráda a jsem na to zvědavá, protože se mezi sebou skoro vůbec neznají.
Díky událostem posledních dní jako domlouvání rozlučky, rozchod a řešení poplatků agentuře do UK ( který jsou snad už vyřešený - přihodila jsem jim +20EUR, tak to snad bude stačit ), protože já prostě stres dobře nezvládám, jsem chytila nějakej bacil (díky bohu žádná angína, na který jsem v podobnejch situacích trpěla), takže marodim a Lůca musela volat do restaurace a zamluvit nám tam místo na rozlučku pro cca 10 lidí. ( Děkuju zlato! )
Stejně počítám, že nějaký lidi ani nepřijdou, ikdyž to potvrdili..
A víte co? Upřímně, já bych byla štastná, ikdybych tam měla bejt s Luckou sama :)
Pro mě je to nejdůležitější člověk na světě, kterej je mi oporou, kterej je se mnou a zůstane se mnou ať jsem kde jsem, dokáže vyslechnout i vynadat. Hlavně už mě zná, takže si z mejch úletů nedělá hlavu, ale vždycky se tomu spolu zasmějeme.
Každopádně někdo napsal, že dorazí, někdo, že se mu to v ten termín nehodí, což znamená, že budu mít příští týden ještě pěkně rozlítanej, protože se s nima uvidim zvlášť.. To zvládnu.
Chtěla jsem pozvat i svýho kdysi nejlepšího kamaráda, kterej se na mě vyprdnul, řekla bych díky svojí přítelkyni nebo mu prostě ruplo v bedně a přestali jsme se vídat. Na mojí sms s pozváním odepsal jen No, thanxs -> takže škrtám ze svýho seznamu dalšího "kamaráda". Upřímně už je mi to fuk. :)
Jinak rozlučka je teda příští pátek 4.4. Jsem na to zvědavá, ale jak se znám, stejně mi bude muset Lůca minimálně půlku večera převyprávět. Ještě, že jí mám.
Tenhle měsíc to ještě doklepu a pak budu hodná holka - slíbila jsem Lucce, že po odletu nebudu dělat žádny přehnaný parties. Haha..
Anyway včera jsem měla skype s A. (HD), tak zjišťoval jak mi je a co nového, volal z práce, takže otázka 15 minut a domluvili jsme se na skype na víkend. Potom mi ještě poslal fotky dětí z víkendu. Je zlatej i děti jsou :)) Doufám, že až tam přiletim bude vše pořád tak ok jako teď :) Začínám mít totiž trochu strach, ale to už je asi ze zvyku.
Už mi je líp, zítra přijede ségra z Prahy, pojedu ji vyzvednout na nádraží a pak půjdeme na drink. Už se těším, protože ležet v posteli vážně není nic pro mě a jít mezi lidi mi udělá nejlíp. To je jasný :))

Žádné komentáře:

Okomentovat