pátek 28. března 2014

Co teď?

Takže po těch cca dvou měsících, kdy jsem se snažila najít si práci, jsem začala ztrácet naději, jelikož žiju na severu Čech, kde to prostě s prací není nijak valný. Shodou náhod mi přišel mejl od SA ( agentura StudentAgency) s pracovníma a Au pair pobytama. Rozklikla jsem a začala si zjišťovat víc informací o Au pair v USA.
Jelikož mi je 24 a program je věkově omezený začala jsem si zjišťovat, co všechno je potřeba zařídit a udělat. Nikdy předtím jsem přes agenturu nejela, takže pro mě bylo absolutně všechno nový. A jinak než přes agenturu se do USA jako Au pair dostat nemůžete.
Našla jsem si blogy holek, co už v USA jsou nebo se tam chystají, našla jsem perfektní skupinu českých a slovenských Au pairs, za což chci zakladatelkám poděkovat, ale stejně tak i holkám, které tam radí a dávají jiné příspěvky.
Po zjištění informací jsem kontaktovala CA v Praze ( agentura CoolAgent ), abych o sobě dala vědět a abych se teda znovu ujistila , co vše je potřeba. ( Všechno nebo většinu, co si ještě pamatuju hodlám vypsat do rubriky Rady a co je potřeba zařídit ) . (V listopadu jsem jela do agentury za Ditou ( branch coordinator ), kde se mnou udělala pohovor, samozřejmě v angličtině, zkontrolovala můj profil ( dopis rodině, reference, video atd.. ) a taky mi dala k vyplnění psychotesty - v češtině. Otázka tak půl až třičtvrtě hodiny a vy , které se tam teprve chystáte - vážně se není čeho bát. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat