pátek 28. března 2014

Jak probíhal můj matching

Ahoj.

Takže, v agentuře na psychot(r)estech :D a pohovoru jsem byla 5.11.2013 ještě toho dne mi Dita ověřila všechny reference a poslala vše do USA na vyhodnocení. O osm dní později mi přišel email od agentury, že je můj profil viditelný.
Čekala jsem, že to bude trvat dýl, takže jsem byla s rychlostí spokojená.

Do dvou dnů se začaly ozývat rodiny.
Nijak zvlášť jsem nebyla nadšená. Některým jsem napsala hned, že ne, s nějakýma jsem se domluvila na skype, abych aspoň viděla, jak to probíhá, na co se rodiny ptají atd. Upozorňuju, že jakmile se neozveš rodině, volá Ti placement assistant, jestli jsi s rodinou v kontaktu, proč ne, kdy se jim hodláš ozvat a tak podobně. Teda alespoň u mě to tak bylo. A nemohla jsem za boha vysvětlit, že nemůžu sedět od rána do noci kontrolovat email. Samozřejmě, že kdyby se mi ta rodina hodně líbila, tak to dělám :D

Rodiny se ozývaly většinou z Washingtonu a okolí, Texasu a okolí, Connecticut a okolí, okolí New Yorku, jednou i Cali.

Z 33 rodin ( ano, čteš správně - byla jsem v kontaktu s 33 rodinama ), se mi líbily jenom tři.
Upozorňuju, že USA nebyl můj sen, takže jsem neměla žádnou vysněnou lokalitu.
Dávala jsem čistě na svůj pocit ohledně rodiny.
Tyhle tři rodiny byly všechny z okolí NY - Scarsdale, Bronxville a Brooklyn.
Těm ze Scarsdale jsem se taky hodně líbila, ale hledali zkušenou řidičku, což jsem jim na férovku řekla, že to já nejsem.
Bronxville už ani nevím, mluvila jsem s jejich současnou au pair a rozhodli se pro jinou.
O Brooklynu v dalším článku... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat