pátek 28. března 2014

! Brooklyn - MATCH !

Jak už jsem psala - z 33 rodin se mi líbily jenom tři.
A zrovna Brooklyn je ten, kterej si vybral mě a já je.

Rodina se mi ozvala 14.2.2014. Hned jak jsem si přečetla mejl, kterej mi HD ( HostDad ) poslal, a projela si fotky na jejich profilu, jsem mu šla napsat. Hned druhý den jsme měli skype.
Je to tří-členná rodina: HD Áčko, a děti - holčička, který byly 4 roky a 16 měsíční chlapeček.
O maminku, bohužel, před pár týdny přišli..
Anyway už po prvním skypu jsem měla tak dobrej pocit, jako z žádný jiný předchozí rodiny.
Mluvili jsme spolu přes hodinu, ukázal mi i děti, i s malou jsem is povídala. Prostě to bylo fajn.
Pak jsme si volali hned dva dny na to a byli potom pořád ve spojení přes emaily i skype.
Po týdnu se mě zeptal na kontakt na mou bývalou HF ( HostFamily ) , kvůli referencím.
Předala jsem mu email, s tím, že jim napíše a dá mi po tom vědět.
Mezitím jsme ale měli ještě skype a aniž by si ověřil reference od mé bývalé HF, zeptal se mě, jestli bych s nima chtěla žít.
Já tyhle věci nijak zvlášť neprožívám, ale jakmile se mě zeptal, tak mi vlítly slzy do očí a usmívala se jako blázen.
Jelikož byla sobota, domluvili jsme se, že oba hned v pondělí kontaktujeme agentury - on v USA a já v ČR, aby jsme dostali info o tom, co se bude dít dál.

Takže odlet 14.4.2014 z Prahy. Počítám, že poletím sama a ještě s přestupem - hurá 

Od té chvíle jsme spolu pořád v kontaktu.
Přes mejly i přes skype. Musím podotknout, že se kolikrát probudím a mám mejla s videem dětí, což je prostě sladký a tím víc mě to utvrzuje v tom, že jsem si vybrala dobře. I když se mě spousta lidí ptá, jestli se nebojim.. Stát se může všechno v jakékoli rodině. JÁ už jsem připravená po tom všem, co mě kdy potkalo, na všechno! 

Hned v pondělí mě kontaktovala agentura, že mi do 10 dní dorazí visa pack a potom budu moci začít řešit vízum a věci okolo. Po přihlášení do profilu jsem koukala na změny - měla jsem vyplnit online pre-departure training nebo co to bylo, souhlasit s podmínkama účasti, zobrazil se mi i celý profil rodiny, atd.

Taky mě kontaktovala coo, která mě bude mít na starost až budu v Brooklynu. Přes mejly sympaťanda, tak doufám, že bude taková i face to face 

O ambasádě, vyplňování online DS 160 a co zařídit před odletem se můžeš dočíst v rubrice Rady + co a jak.

Žádné komentáře:

Okomentovat