středa 24. prosince 2014

Veselé Vánoce všem

Ahoooj.

Je 24.12, za chvilku jedna hodina ráno skoro. Akorát jsem dokončila několikahodinovej skype s Danem. Chtěla jsem jít spát, ale jelikož bych musela ve 3 hodiny stejně vstávat, tak na to prdim a píšu tenhle článek. Proč musím vstávat? Jede za mnou Lucie z Marylandu. A přijede někdy po 4 na Manhattan. Takže hurá pro ní :)


Jinak 8. měsíc v USA překonanej. Nějaká ta psychická újma by se našla, ale jinak dobrý :D
Posledních pár dní bylo fakt hektickejch. Andy se chystal s dětma na cestu do Irska, já jsem zase nějaká nachcípaná. Bla bla bláááá. Andy mi koupil živej stromeček, dali jsme na něj společně světýlka, oni si tam pověsili ozdoby a já svoje od našich a od ségry - aspoň kousek domova. <3

Do toho za mnou přijela na prodlouženej víkend Péťa ( česká au pair), která neměla štěstí na rodiny. Byla v Bostonu, na prd, v rematchi matchla s rodinou z Cali, další děs. No nakonec před tím než se vrátila do ČR, přijela za mnou do NYC. A jsem hrozně ráda, že jsme se konečně setkaly face to face. Je to zlatíčko a já jí přeju jenom štěstí. A Peťo ještě jednou děkuju za ty krásný náušnice od Guess pod stromečkem. :)) ( Jo a ty naše hlášky jsme si měly psát ... :))

Andy s dětma odlítali včera - 23.12 odpoledne. Takže jsme měli takovou malou vánoční večeři den před tím. Udělala jsem br salát a můj milovanej kuřecí kaldon, co dělá mamča jednou ročně na Vánoce ( mamka by teď řekla, že to není pravda. Promiň mami, miluju Tě, ale mám pravdu :D ).
Andy přišel a říká mi: Pojď se prosím tě na něco podívat do kuchyně na něco. No a tam tohle:


Že si dáme večer pár pivek až budeme dávat dětem dárky pod stromeček. Večeře super, jemu chutnalo, dětem taky. Prcci už v pelechu a my v obýváku. Balila jsem posledních pár dárků, pila pivo, Andy dával dárečky pod stromek. Hotovo. Jupí. Další pivo, zvládli jsme to. Najednou ke mě přijde Andy, podá mi tašku a obálku.. Taška od babičky, v ní krásná šála a rukavice z Macy's, co jsem potřebovala; v přáníčku padesát doláčů + mi děkovala spolu s dědou. No jasně. Slzy jak hrachy. Já je mám hrozně ráda. Ale tohle jsem stejně nečekala. Áčkovi jsem řekla, že potřebuju pauzu, než otevřu tu obálku od něj. Šla jsem setřít nudle a opláchnout si gesicht.. Cestou zptky si vzala další pivko z lednice. Uvelebila se na svym místě na gauči. Otvírám obálku. A řvu jako blázen. Třista dolarů ( protože ví, jak moc musim na tu dovolenou) a to co tam je napsaný. Že mi děkuje za všechno, co každej den dělám, že neví, co by beze mě dělali. ať mám krásný Vánoce, že mě milujou. Uff. I teď, když to píšu a koukám na to přání, brečim. Objala jsem ho a řekla, jak moc si vážim všeho, co pro mě dělaj, jak je všechny mám ráda a že jsem šťastná za tuhle novou,skvělou, druhou rodinu. Slyšela jsem v jeho hlase, když mi znovu říkal, jak mě maj rádi, že je to pravda.. Já vím, že kolikrát jsem na pěst, hlavně poránu nebo když se vztekám, jakej je to bordelář a že nemá v ničem systém a dalších tisíc věcí. Ale vím, že bych lepší rodinu mít nemohla a že ani neexistuje.. Jsem tak ráda, že jsem před tím rokem nekejvla jiný rodině na match a to kolem toho bylo problémů.

Včera, když děti ráno otvíraly dárky, jsem byla tak ráda, že jsem tady a ne s jednou z těch hostrodin, co jsem u nich byla předtim.. Vidět Áčka, jak sedí na zemi a pomáhá jim rozbalovat dárky. Žádná faleš, ale hrozně moc lásky. Krásný. Odjel do práce, já odvedla malou do školky. Měla krátkej den, on taky přijel brzo a najednou se loučíme u auta. :( A jsou pryč.. Ale oni se budou mít skvěle. A já taky. Budu tu mít Lucii. A ikdyby jsme měly jen sedět doma, cpát se a koukat na filmy, vím, že to bude super. Prostě bude!


Dovolená nevím, jak dopadne, pokud nebude v únoru, jedu v březnu a nezájem. Sice v dubnu, nebo kdy, musím platit šílený (hlavně po tý dovolený) prachy za daně + za víza, když budu prodlužovat. Ale co. Já prostě pojedu. A když to dobře dopadne, kdo ví.. Třeba se pohnu zase jinam..

Rozhodla jsem se, že si přece jen na chvilku lehnu, než pojedu pro Lucku. (myslete na mě, ať to přežiju, já se tady teda nebojim. ale metro v noci je prostě někdy peklo.. lol )

Taakže.
Chci poděkovat vám všem, že čtete, píšete vzkazy na facebooku a komentáře, vždycky mě to hrozně nakopne. A taky chci poděkovat svojí úžasný rodině, za všechno, co pro mě dělá.. Miluju vás a vážim si vás..
Mějte krásný Vánoce, prožijte je ve zdraví s rodinou a nejbližšíma, ať jste kde jste. A pokud nemůžete, tak aspoň s kamarádama, hlavně nebuďte sami. Jestli se neozvu do Silvestra tak vám přeju i šťastnej novej rok. Díky všem :)) Vážně, díky.

Mějte se fajn!

Žádné komentáře:

Okomentovat