středa 10. prosince 2014

Předvánoční čas

Ahoj , ahoj.

Je to jen pár dní, co jsem psala poslední článek.
Všechno se tak nějak vrací do normálu..
V pátek mi ještě psala Amanda, ať si na ten příští nic neplánuju, že půjdeme do města slavit její narozeniny. Co jí mám sakra dát? Někdo nějakej nápad???


Ten den jsem ještě dělala Danovi z Děčína operátorku, protože jeho (teď už bejvalá) hostmatka je crazy bi*ch, takže jsem volala jeho coo ( po dvou tejdnech u tý psychopatky nedostal telefon o.O ) a dávala jí info a tak. No nic, Dan ještě ten večer odjel ke coo a rozmýšlí se, co dál. Po každý takovýhle a jiný podobný story jsem ještě víc vděčnější za svojí hostrodinu.

V sobotu jsme dali sraz, pršelo jako blázen, zašli jsme do český, pak se projít, shodli jsme se ale na tom, že bude lepší dát nějakej trip v něděli, kdy mělo bejt líp. Volala jsem Andymu, jestli Dan může zůstat přes noc, aby se nemusel zase táhnout na Long Island a zpět. Pohodička. K večeři pan Tang, The big bang theory a přátelé. Já do toho ještě volala svýmu Danovi..

Nedělní ráno fičák, vstávání, sprcha, tohle tamto a po 9 už jsme byli na cestě. Slunce. A taky pěkná kosa a vítr :D Každopádně lepší než ten ceďák. Dan chtěl vidět nějaký věci. Můžu vám říct, že jsem toho tady za celou dobu nenachodila tolik, co za ten jeden den. :D A bylo hrozně fajn konečně s někym pokecat, ještě, když je to někdo z vašeho rodnýho města. Každopádně bůhví, co s ním teď bude, držím mu palce ať už se rozhodne zůstat nebo jet domů. Bylo by ale fajn, mít tady kámoše..
V neděli měl taky Áčko narozky, byli u jeho rodičů a měli dorazit kolem 5 odpoledne. No v 7 volal, že nedorazej, že mi děti přiveze druhej den babča s dědou někdy v 11 a my se uvidíme odpoledne. Čuměla jsem na to jako magor. Já mu za celej den nepopřála, protože jsem měla za to, že dorazí, že jo. Připadala jsem si jako blbka. Tak jsem volala, že mu teda přeju vše nej no.

V pondělí jsem se chtěla vyspat, ale v 6 ráno mi přišla sms, že změna plánů, že děti přivezou až někdy v 1 odpoledne a abych odemkla, že se musí teď stavit doma. Odemkla jsem a zalezla zase do pelechu. Dopo uvařila, a zase usnula ( :D ) a probudil mě telefon kolem 3, volal děda, že jsou za chvilku u nás s dětma, jestli jsem doma. Do toho jsem měla strach, jestli jsem náhodou neprošvihla svůj vánoční balík od našich. Celej den jsem dřepěla v obýváku jako magor a čekala. A čekala.. Až někdy kolem 7 zazvonili. JUPÍ. Chtěli po mě clo, či co, Andy to zatáhnul. Já se zavřela v pokoji a začala rozbalovat. Chtělo se mi brečet. Nejlepší vánoční dárky. Mám prostě nejlepší jak svojí vlastní rodinu tak mojí hostrodinu <3 Miluju je.

Amanda odjela na narozeninovou dovču na St. Thomas. S druhou Amandou jsem byla včera v hookah baru a v Saltym na drinku ( drincích :D )

S Lucií řešíme Vánoce, už aby tady byla. Jsem ráda, že je budu trávit s ní, Měly jsme spolu trávit i Silvestra, to ale nevyjde. Nevadí. Vánoce jsou důežitější, stejně posledních x let na Silvestra spím :D Andy by měl koncem týdne pořídit vánoční stromek. ( Doma nemáme žádnou výzdobu, takže fakt super, vánoční nálada žádná.. ) Taky řešíme naší dovču v únoru. YES! potřebujeme to obě dvě. Plácnout sebou na pláž, cpát se banánama, který nemám ráda a pít drinky celej den :D

Jinak jsem se Andyho ptala minulej tejden na školu - chybí mi asi 60 hodin ( :D ) a nemůžu prodloužit, pokud vim, když nebudu mít dodělanou školu a mám čas jen do dubna. Takže jsem s ním i řešila, jestli mě tu bude chtít i další rok, nebo si budu hledat jinou rodinu. No, bylo mi řečeno, že si jinou rodinu hledat nesmim, že zůstávám tady. Takže další rok a cca 5 mesíců zůstávám v NYC... ( upřímně bych to asi s jinou rodinou nedala, Andy je zlatej + žádný pravidla, dovolená jak chci a vůbec se snaží mi vycházet vstříc se vším... :)) ) Předpokládám, že mi v ČR už žádný kamarádi nezůstanou, pokud to bude probíhat tak jako doteď.. Nemůžu uvěřit, že to za pár dní bude 8 měsíců, co jsem přijela.
Mějte se :))

Žádné komentáře:

Okomentovat